dijous

9TV 21:30

I avui dijous la final del concurs de monòlegs: El 9 Nou
Si una cosa he après, a base de clatellades, és que quantes més expectatives tens amb una cosa més cruel és la caiguda quan hi ha una desil·lusió; d'aquesta manera em prenc la final com un premi i si arriba algun premi doncs benvingut serà però entenc que és molt difícil tenint en compte la gran qualitat dels participants. Per mi hi ha tres favorits clars que són els germans Font i en Lluís Jutglar; en Xevi Canet amb el meu monòleg "El nou ordre mundial" crec que té alguna possibilitat perquè surt sense pressió, és una persona tranquil·la a més d'un gran actor, donarà la campanada?. L'altre dia vam repassar diverses vegades el monòleg a partir de les imatges de la semi-final i estic segur que el millorarà, tenim alguns asos nous sota la màniga...
És un honor tenir un monòleg a la final del concurs de monòlegs més important del nostre país (almenys que jo sàpiga).
Som-hi, anem a passar-nos-ho bé!
Ja us informaré.
Els que estiguin a Osona ho podeu veure en directe al 9TV a partir de les 21:30.

4 comentaris:

Lídia Clua ha dit...

Molta merda!! Estarem pendents... Sense pressió!

Anònim ha dit...

Doncs si la final, ja és un premi, l'enhorabona i molta sort!

zel ha dit...

Responc aquí al post anterior!
Vols dir que no valdria la pena dir que els bombin?
Jo amb el projecte Língüístic entre coll i pit i m'estan torrant el cap, coi! De tota manera, faré el que em donarà la gana, au!

JRoca_Font ha dit...

Lídia,
gràcies, espero que t'agradés.
Moz,
Gràcies, va anar prou bé, n'estem contents.
Zel,
això del projecte lingüístic tela marinera, a la meva escola ja el tenim fet i dóna 3 hores de castellà des d'aquest any, què dirà el senyor d'Air Berlin?