dimecres

De moment sense boira ni llum


Nota mental: portar la càmera de fotos a l'escola. Avui m'han dit que quan la famosa boira osonenca fa acte de presència és tot un espectacle des de les Pinediques. Al llarg del curs intentaré penjar fotos.

Més coses: avui hem anat perfilant l'horari i finalment podré fer sis sessions d'educació física i dues d'informàtica, em sembla que no em puc queixar tot i que hauria volgut fer més EF tenint en compte les perfectes condicions de l'escola pel que fa a espais i material. També s'ha de recordar que el curs passat no vaig fer EF i en tinc ganes.

Senyors de Fecsa-Endesa: portem tres dies sense electricitat ni telèfon a l'escola i això ja passa d'anècdota, si és un acte de solidaritat amb els afectats de la capital amb quaranta-vuit hores ja n'hi havia prou.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Per si et consola, nosaltres portem 3 dies sense connexió a Internet, i amb la pàgina web pel nou curs a mig pujar :-((

Anònim ha dit...

Està bé això de que et facin un horari que t'agradi, si no és així diràs que es comença amb mal peu. Tot i que continuo al mateix centre, a mi també m'han fet un millor horari, ho portaré millor que el curs passat.

Això d'arribar a l'escola a setembre i estar sense internet deu ser cosa comú i freqüent. Nosaltres ahir tot el dia i avui mig matí també hem estat igual, i recordo que el curs passat vam trobar el modem fus per una tempesta estiuenca. Seran rutines a superar en les primesres setmanes de curs, suposo.

Salut

JRoca_Font ha dit...

I després de llegir aquests comentaris encara fa més ràbia la gent que surt amb allò de:
- Per què hi aneu abans si els nens no venen fins el 12?

Petjada ha dit...

Anims nois!

mafalda ha dit...

Més val que no et digui com estem a la meva, d'escola...
Amb tot, i com que sóc solidària de mena: TORNEU LA LLUM A AQUESTA GENT, COI!
A veure si em senten i em fan cas...

JRoca_Font ha dit...

Ja ens han tornat l'electricitat! el problema és que amb compta-gotes ja que la llum venia i marxava força sovint.
Gràcies per la solidaritat!
Salut